Summa sidvisningar

måndag 30 maj 2011

Kolla! Ett inlägg!

Vi har varit på klassresa, ett läger. Det första på väldigt länge, senast jag var på läger var i trean med klassen. Det var en trevlig resa även om det regnade ungefär en gång i timmen, och när det regnade som mest var vi så klart ute och paddlade kanot tre kilometer... Men om man bortser från det så var det väldigt trevligt, även om man blev genomblöt eftersom att man satt på en annans jacka på kanot-golvet (eller vad det nu heter). Där vi paddlade var det ju såklart vatten och då kunde man ju så klart bada också, i det iskalla vatnat med den gyttjiga bottnen. Inte för att jag badade, självklart inte. Jag hade nämligen inte hittat mina badkläder... Men jag hörde npg frå alla andra och jag började vara lättad över att jag inte hade hittat dem.

Allt var trevligt (förutom när det regnade) och när man var i militärtältet, som jag och några andra sov i, var det faktiskt ganska mysigt med regnet (även om det läckte in på ett ställe).
Eftersom att alla kommer att skriva om detta läger så går nu över till något roligare!

De nya klasserna... (Sagt med dramatisk röst)
Jag blev nöjd, jag kom med dem jag ville och de andra i klass 6F verkar vara ett gäng med trevliga typer. Vår mentor (jag gillar det ordet) blev jag också nöjd med. Jag trodde att det skulle bli mycket värre, det flög iväg en stort berg ur min mage när jag fick reda på klasserna.
Vi blev hela Chain Mail gänget i en och samma klass! Det betyder nog att Chain Mail kommer att pågå en tid till, men oroa er inte det kommer att komma ett slut på Chain Mail. (Men fråga oss inte när... Men vi har faktiskt kommit på slutet!) Det var det jag hoppades på (att hela chain mail gänget skulle komma i samma klass alltså) men jag trodde inte att det verkligen skulle hända...

Det var väl allt för idag, jag har skrivit allt jag var sagd att skriva även om jag skrev det hela själv. Hej då så länge!

Ps. Läs gärna Chain Mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar