Summa sidvisningar

måndag 30 maj 2011

Klassresa

Tjenis!
Vi har varit på klassresa och det var jättekul. Vi tog årets första dopp, i Sverige i alla fall. Det var kallt... men det förstod ni nog! Hur som helst så hade vi femkamp. Det var jätte roliga grenar.
Vi gjorde allt mellan att skjuta med slangbella till att rulla runt i en stor glob. Min favorit var den sist nämda grenen. Och ni skulle ha sett maten... DEN VAR GUDOMLIG!!! Det enda tråkiga var att det regnade typ tusen gånger bara under första dagen. Ja, det hände väldigt mycket under resan, men det läskigaste var när en 50 år gammal tant stötte på mig. DET ÄR SANT! När jag skulle gå in på toan så ställde sig hon i öppningen och ställde jobbiga frågor samtidigt som hon höll på och pilla med en av sina hårlockar. Självklart svarade jag på ett coolt och iskallt sätt.
Det var typ allt jag hade att berätta.

Hej och tack- tant i frack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar