Summa sidvisningar

lördag 4 juni 2011

Skrivkramp!

Hejsan!
Jag skulle bara vilja berätta en kort sak... jag har... skrivkramp. Som ni säkert vet har jag och några vänner en blogg som ni förväntas ha gått in på. Den heter Chain Mail men länken till första innlägget lyder http://chainmailourversion.blogspot.com/2011/03/adrik.html#comments. Den är otroligt bra men nu har vi ett välldigt stort problem. statistiken över hur många som läser har gått ner med otrolig fart den senaste tiden bara för att läsarna har tröttnat på att läsa. SVIKARE!!! Och dessutom mitt i allt ihopa så får jag skrivkramp. Därför undrar jag om ni som läser den här bloggen skulle kunna gå in på Chain Mail och höja statistiken lite om ni förstår vad jag menar. Det var allt.
Vi ses... kanske.

1 kommentar:

  1. Alex-San, du är jobbig:p
    Som en levande reklamskylt;)
    Fast jag håller med om att vissa borde skriva.

    SvaraRadera