Summa sidvisningar

måndag 27 juni 2011

Death Note Quotes - NOT!

Här sitter jag och håller på att citera roliga saker som karaktärerna säger i mangan Death Note. Sedan så slår det mig hårt i ansiktet - det har inte ett dugg med sommarlovet att göra. Neej, för inte sitter man och tittar på anime när det är sommarlov. *väldigt oskyldig* Så jag fick stryka det idéen, och även ta bort texten. Ny chans. Jag kanske rentav ska säga att jag ska till Hällevik och se på när min lillasyster spela fotboll, eller nämna att jag i juli ska bila ner till kroatien. Men nej, det struntar jag i. Men jag får säga att jag ska laga pasta och bacon till lunch. Och att om jag kunde länka till Listen To Your Heart av DHT feat. Edmee. Börja med non-techno och sedan med techno. Lämna en kommentar om vilken du föll för. Så vackert. Jag vill också klaga över hur dålig Twilight-filmerna gör Edward. Robert Pattinson är inte Edward, han är en skitcool skådespelare, men Edward ser inte ut så. De gör också honom överdrivet manlig och över beskyddande. Vilket jag tyvärr inte kan säga att han är i böckerna. Så det var nog allt jag inte borde skriva, har jag verkligen skrivit detta? Och nu publicerar jag det?! Nej, vad håller jag på med!? *click*
DISKEN ÄR KASTAD!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Pasta? Hmm? God idé den snor jag, fast jag kör facon o inte bacon
    Njut av vädret! läs mangan ute ;)

    SvaraRadera