Summa sidvisningar

torsdag 7 juli 2011

Att komma på titel är väldigt svårt

Nu sitter jag vid datorn igen. Det är kanske ganska dumt eftersom att jag och min familj ska åka till mina kusiner i Uppsala i morgon, så vi måste packa (Oj, det här blev en lång mening!). Men istället sätter jag mig vid datorn. Men jag måste ju göra min plikt som skrivare på denna blogg och skriva ett inlägg. Som sagt ska jag till Uppsala i morgon. Vi ska åka tåg och vi måste därför gå upp klockan 6 på morgonen. undrar hur det kommer att gå...
Det som har hänt innan jag skriver detta är att jag har varit på Öland. Dit har vi åkt varje sommar som jag minns, så det var kanske inte det mest spännande men det är lika roligt att komma dit där varje år (en till kanske för lång mening, ursäkta). Efter det (utan någon paus hemma) åkte jag vidare till hällevik där min familj lämnade av mig åt att vara Emmas underhållning ungefär. Emmas lillasyster Sofia var där på fotbollsläger så Emma var där och campade. Och då fick jag följa med. Vi hade det riktigt bra där(om man räknar bort de äckliga gula gråsuggarna på min ryggsäck, c:a 10 stycken) . Efter både Öland och Hällevik var det väldigt skönt att komma hem till sin egen säng igen.
Nu lämnar jag det ämnet och pratar lite om min sommar-läsning. Har någon här läst Slottet Gormenghast trilogin? Jag är just nu på tvåan och jag gillar dem mycket.
Självklart så fortsätter jag även med manga. Det var kanske ingen nyhet.
Jag har börjat märka att de flesta av mina favortikaraktärer dör. Det är inte särskilt roligt, men jag får väl stå ut, det är ju kul att läsa om.
Idag stack vi till Nova Lund hela familjen och jag gick åter igenom det jag hatar nästan mest (räkna bort spindlar och vissa insekter). Nämligen att köpa skor. Kanske är jag väldigt kräsen av mig när det gärller skor eller så suger alla skor i hela butiken. Jag hittar nämligen aldrig längra några skor jag gillar. Men efter någon vecka brukar jag börja gilla de nyinköpa skorna, detta är väldigt konstigt. Ellen är en sådan lyckost, hon fick inga skor. Hon fick en mangabok.
Nu tänker jag avsluta det hela med ett svar till Emmas senaste inlägg:
*click*
RES ER MINA FÖRENADE DRAKAR!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar